Kundeservice

Velkommen til oss – vi er her for deg! De fleste vanlige spørsmål får du svar på her. Lurer du på noe annet, så sender du oss en epost.

Hvor er pakken min?
Når pakken din sendes, får du en bekreftelse fra oss. Du kan spore pakken her: www.postnord.no
Finner du den ikke her, og du ikke har mottatt pakken etter 7 dager, kan du kontakte vår kundeservice for hjelp.

 

Jeg fikk en defekt vare, hva gjør jeg?
Hvis pakken din har blitt skadet under frakt, ber vi deg om å sende oss en epost med bilde av ytre og indre emballasje, og av skaden på varen.

Om du tror produktet var skadet før levering, send en epost til kundeservice med odrenummer, bilde av vare og beskrivelse av problemet. For garn er det fint om du også skriver serie-/batchnummer.

 

Jeg har returnert, men ikke fått pengene tilbake
Vi gjør selvsagt vårt beste for å behandle returer så fort som mulig, men i høysesong kan det gå opptil 14 dager. Vi ber deg derfor å vente litt, før du kontakter oss på ny. En tilbakebetaling vil registreres til den samme kontoen du brukte ved kjøpet. Hvis du ikke har betalt, vil du få en ny, oppdatert faktura.

 

Hvordan går det med reklamasjonssaken min?
Vi jobber så raskt vi kan, men har til tider høyt trykk på vår kundeserviceavdeling. Alle henvendelser behandles i den rekkefølgen de kommer inn i. Haster noe veldig, kan du så klart ringe oss.

 

Kan jeg legge til noe i bestillingen min/slå sammen bestillinger? Kan dere stoppe bestillingen min?
Om du ringer rett etter at du har lagt inn bestillingen din, kan det hende at vi rekker å oppdatere eller stoppe den. Etter at bestillingen er registrert og behandlingen startet, kan vi ikke stoppe den. Da kan du bruke angrefristen.

 

Hvor raskt blir pakken min levert?
Normalt innen 2-4 arbeidsdager. For varer som veier over 20 kg, er det opp til 7 dagers leveringstid. Leveringstiden regnes fra dagen etter at du la inn bestillingen din, gitt at vi har varen på lager.

Leveringstiden er normalt 2-4 arbeidsdager.

Frifrakt over 700,- 

Dersom du angrer kjøpet ditt, kan du angre kjøpet i henhold til angrerettloven. Les mer i Sandviks Salgsbetingelser

Vær oppmerksom på at angrerett ikke gjelder varer som er laget eller tilpasset etter kundenes spesifikasjoner

Kontaktinformasjon

Hverdager mellom kl. 09.00 og 16.00

Mobil: 47605266 (Send gjerne en sms)
Telefon: 51113414
E-post: [email protected]

Hovedkontor: (og henteadresse for nettbutikk)

Lilleba & Herremann AS
Strandsvingen 14B
4032 Stavanger

Org.nr. 988467189 MVA Foretaksregistrert

Ansatte

Stina Rytter Norheim
Ordrekoordinator og kundeservice
Mobil: 47605266
[email protected]

Aleksandra Dudek
Grafisk design og markedsføring
Mobil: 98663923
[email protected]

Janne Borgli Gausdal
Salg- og markedsansvarlig
Mobil: 90803306
[email protected]

SHOWROM NORWEGIAN FASHION CENTER

Snarøyveien 30 L
1360 FORNEBU

Lilleba Konseptbutikk i Stavanger presenterer hele vårt varesortiment til kvinner, barn og herrer. Butikken er lys og luftig, og skal gjenspeile Lillebas idé: å bidra til å skape pur hverdagslede i våre kunders liv. Lilleba er for hele familien.

Adresse: Østervåg 9, 4006 Stavanger

Åpningstider:
Mandag-fredag: kl. 10-18
Torsdag: kl. 10-19
Lørdag: kl.10-16
Søndag: Stengt

Butikktelefon: 45847373

Meld deg på vårt nyhetsbrev


0
Din handlekurv