Kundeservice

Velkommen til vår kundeservice. Vi er her for å svare på alle dine spørsmål. Klikk deg videre for å lese ofte stilte spørsmål, hvordan du bestiller, om leveringsprosessen og info om garanti og kjøpsvilkår.

Hvor er pakken min?

Så fort pakken din sendes fra vårt lager, får du en leveringsbekreftelse fra oss.
Spore pakken på følgende link: www.postnord.no
Hvis pakken din ikke har blitt scannet av Postnord etter 7 dager, eller hvis den har blitt feilsortert, kan du kontakte vår kundeservice for videre hjelp.

Jeg fikk en defekt vare, hva gjør jeg?

Hvis pakken din har blitt skadet under frakt, ber vi deg om å maile vår kundeservice med følgende opplysninger:
– Et nærbilde av den ytre emballasjen, hvor adresselappen med kollinummeret er synlig.
– Et bilde av den indre emballasjen (f.eks. bobleplast osv.), og den ytre.
– Bilder som viser hvordan varen var pakket inn. Åpne esken, ta bilde ovenfra, som viser hvordan innholdet ligger, og hvordan det er pakket/polstret.
– Bilde av den ødelagte varen.Om du tror produktet var skadet før levering, send en mail til kundeservice med følgende informasjon:
– Ordrenummer
– Produkt
– Beskrivelse av problemet
– Hvordan og når problemet oppsto
– Bilde eller video som viser tydelig hva feilen er
– Bilde som viser hele produktet tydelig
– Serie-/batchnummer (om det finnes)

Jeg har returnert, men ikke fått pengene tilbake

Vi gjør selvsagt vårt beste for å behandle returer så fort som mulig, men i høysesong kan behandlingstiden bli opptil 14 dager. Vi ber deg derfor å avvente litt, før du kontakter vår kundeservice. En tilbakebetaling vil registreres til den samme kontoen du brukte ved kjøpet. Hvis du ikke har betalt ennå, vil du få en oppdatert og justert faktura, så fort vi har behandlet returen din.

Hvordan går det med reklamasjonssaken min?

Vi har til tider høyt trykk på vår kundeserviceavdeling, noe som gjør at håndteringstiden for reklamasjoner blir lenger enn vanlig. Om du ikke har fått svar på reklamasjonssaken din, ber vi deg avvente litt. Vi tar alle ærender i rekkefølge, og vi kommer til å behandle din sak så fort vi kan. Dersom saken haster, ber vi deg ringe vår kundeservice, i stedet for å sende en ny mail.

Kan jeg legge til noe i bestillingen min/slå sammen bestillinger? Kan dere stoppe bestillingen min?

Om du ringer rett etter at du har lagt inn bestillingen din, kan det hende at vi rekker å oppdatere din bestilling eller stoppe den om det er ønskelig. Det er imidlertid ikke noe vi kan garantere, siden lagerpersonalet vårt jobber raskt for å håndtere bestillingene. Etter at bestillingen er registrert og behandlingen påbegynt, kan vi ikke stoppe bestillingen, og da gjelder våre returvilkår.

Hvor raskt kan pakken min bli levert?

Vår leveringstid er normalt 2-4 arbeidsdager. For varer som veier over 20 kg, er det opp til 7 dagers leveringstid. Leveringstiden regnes fra dagen etter at du la inn bestillingen din, forutsatt at vi har varen på lager.

Frakt & Leveringstid

Leveringstiden er normalt 2-4 arbeidsdager.

Leveringsmåte

Levering av bestilte varer skjer med Postnord.

Postpakke
Levering til hentested – Postnord
Forsendelsen ankommer ditt nærmeste Postnord-hentested, f.eks. en lokal matforretning. Du vil motta en sms med informasjon om hvor du kan hente pakken din. Om pakken ikke hentes innen 14 dager sendes den i retur.

Transportansvar

Dersom varen skades eller blir borte under transporten fra oss til deg er det vi som er ansvarlige. Ved en eventuell retur til oss er det du som kunde som er ansvarlig for godset.

Transportskader

Er produktet skadet ved leveringstilfellet bør dette meldes fra om så fort som mulig. For at vi skal kunne reklamere skaden mot vår transportør må vi anmelde transportskaden til denne innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige for at du melder fra om skaden så raskt som mulig innenfor denne tiden.

Retur og garanti

Kontaktinformasjon

Hverdager mellom kl. 09.00 og 16.00

Mobil: 47605266 (Send gjerne en sms)
Telefon: 51113414
E-post: [email protected]

Hovedkontor: (og henteadresse for nettbutikk)

Lilleba & Herremann AS
Strandsvingen 14B
4032 Stavanger

Org.nr. 988467189 MVA Foretaksregistrert

Ansatte

Stina Rytter Norheim
Ordrekoordinator og kundeservice
Mobil: 47605266
[email protected]

Aleksandra Dudek
Grafisk design og markedsføring
Mobil: 98663923
[email protected]

Janne Borgli Gausdal
Salg- og markedsansvarlig
Mobil: 90803306
[email protected]

SHOWROM NORWEGIAN FASHION CENTER

Snarøyveien 30 L
1360 FORNEBU

Lilleba Konseptbutikk i Stavanger presenterer hele vårt varesortiment til kvinner, barn og herrer. Butikken er lys og luftig, og skal gjenspeile Lillebas idé: å bidra til å skape pur hverdagslede i våre kunders liv. Lilleba er for hele familien.

Adresse: Østervåg 9, 4006 Stavanger

Åpningstider:
Mandag-fredag: kl. 10-18
Torsdag: kl. 10-19
Lørdag: kl.10-16
Søndag: Stengt

Butikktelefon: 45847373

Meld deg på vårt nyhetsbrev


Persondata

Vi lagrer ingen andre opplysninger om kunden enn det vi  trenger for å  sende ut varer. Vi videreselger heller ikke slik  informasjon. Ved betaling med kredittkort benyttes en sikker, ekstern løsning som gjør at vi selv aldri er i kontakt med kortnumre eller bankinformasjon, og dermed kan heller ingen hente ut slik informasjon hos oss.

Betaling

Betaler du med VISA eller MasterCard blir beløpet reservert på din konto. Først når varen blir sendt ut, blir beløpet trukket fra kontoen din.

Reklamasjon

Ved en eventuell reklamasjon ber vi deg sende oss et bilde av feilen på e-post til [email protected], så sender vi deg en ny vare fraktfritt. Hvis det er lettere så mottar vi også bilder på innboksen på vår Facebook side eller som MMS til tlf. 47 60 52 66.

Angrerett og retur

Ved kjøp av varer over internett har du angrerett i 14 dager. Vi tilbyr full returrett innen 60 dager. For å spare miljøet, sender vi angrerettskjema sammen med ordrebekreftelsen pr. e-post. Du kan også laste det ned her (Angrerettskjema). Hvis du ønsker å returnere varer til oss, er det viktig at du fyller ut angrerett-skjemaet og sørger for skikkelig emballasje. Dersom du ikke har printer, så er du velkommen til å returnere varen sammen med pakkseddelsen du fikk i forsendelsen. Skriv på denne hva du ønsker skal skje med returvaren.

Varen returneres til: Lilleba & Herremann AS, PB 366, 4068 Stavanger.

BYTTE VAREN: Vi betaler frakten på ny vare, dersom du ønsker å bytte til en annen vare.
PENGENE TILBAKE: Vi fører pengene tilbake på det kortet du betalte med.

Ved retur av bestilte varer er det  kunden som betaler returporto ref. § 15. Gjennomføring av angreretten ved avtaler som er inngått ved annet fjernsalg enn telefonsalg (angrerettloven).  Etter samme lov tapes retten til retur av varer dersom varen er brukt eller på annen måte forringet og ikke lenger i salgbar stand. Varen må returneres i originalemballasje. Varer som returneres skal ikke sendes i oppkrav til oss.

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkludert mva. Vi tar forbehold om prisendringer i forbindelse med devaluering, valutasvingninger eller momsendringer. Vi tar også forbehold om feil i prisen som skyldes feil på siden. Prisene kan, ved forhold som er oppgitt her, bli endret uten varsel.

Se også Sandviks generelle salgsbetingelser

0
Din handlekurv