Kundeservice

Kundeservice

Velkommen til oss – vi er her for deg! De fleste vanlige spørsmål får du svar på her. Lurer du på noe annet, så kan du send oss en epost, kontakter oss på messenger, ringer eller sender sms til 47 60 52 66.

Hvor er pakken min?
Når pakken din sendes, får du en bekreftelse fra oss. Du kan spore pakken her: www.postnord.no
Du vil få en automatisk melding fra PostNord pr. SMS og e-post med sporingsnummeret. Hvis du ikke har fått denne melding, kan du kontakte vår kundeservice for hjelp. Merk at ved kampanjer så kan behandlingstiden bli lengre enn normalt.
Hvis bestillingen din er liten i volum sender vi den som brevpost uten sporing som leveres direkte i din postkasse.

 

Jeg fikk en defekt vare, hva gjør jeg?
Hvis pakken din har blitt skadet under frakt, ber vi deg om å sende oss en epost med bilde av ytre og indre emballasje, og av skaden på varen.

Om du tror produktet var skadet før levering, send en epost til kundeservice med ordenummer, bilde av vare og beskrivelse av problemet. Så tar kundeservice en vurdering og finner en løsning sammen med deg som kunde.

 

Jeg har returnert, men ikke fått pengene tilbake
Vi gjør selvsagt vårt beste for å behandle returer så fort som mulig, men i høysesong kan det gå opptil 14 dager. Vi ber deg derfor å vente litt, før du kontakter oss på ny. En tilbakebetaling vil registreres til den samme kontoen du brukte ved kjøpet. Hvis du ikke har betalt, vil du få en ny, oppdatert faktura.

 

Hvordan går det med reklamasjonssaken min?
Vi jobber så raskt vi kan, men har til tider høyt trykk på vår kundeserviceavdeling. Alle henvendelser behandles i den rekkefølgen de kommer inn i. Haster noe veldig, kan du så klart ringe oss.

 

Kan jeg legge til noe i bestillingen min/slå sammen bestillinger? Kan dere stoppe bestillingen min?
Om du ringer rett etter at du har lagt inn bestillingen din, kan det hende at vi rekker å oppdatere eller stoppe den. Etter at bestillingen er registrert og behandlingen startet, kan vi ikke stoppe den. Da kan du bruke angrefristen. Har du flere bestillinger kan du gjerne skrive dette i kommentarfeltet så skal vi prøve å slå sammen dine bestillinger.

 

Hvor raskt blir pakken min levert?
Normalt innen 2-4 arbeidsdager. Leveringstiden regnes fra dagen etter at du la inn bestillingen din, gitt at vi har varen på lager.

Leveringstiden er normalt 6 arbeidsdager med PostNord.
Frifrakt over 1000,-

Sende pakke til en du er glad i?
Velg det du vil sende og legg det i handlekurven. I utsjekkingen krysser du av i boksen – sende til en annen adresse? Legg inn navn og adresse til gavemottaker. Ønsker du gaveinnpakning, eller at vi skal skrive en liten hilsen? Skriv dette i kommentarfelet så ordner vi dette. På ordre sendt til en annen adresse vil ikke prisen bli oppgitt på ordrebekreftelsen.

 

 

Dersom du angrer kjøpet ditt, kan du angre kjøpet i henhold til angrerettloven. Les mer i Sandviks Salgsbetingelser

Vær oppmerksom på at angrerett ikke gjelder varer som er laget eller tilpasset etter kundenes spesifikasjoner

Kontaktinformasjon

Hverdager mellom kl. 09.00 og 15.00

Kundeservice:
Mobil: 47605266 (Send gjerne en sms)
E-post: post@lilleba.no

Besøksadresse: (og henteadresse for nettbutikken)
Lilleba & Herremann AS
Strandsvingen 14B
4032 Stavanger

Postadresse:
Lilleba & Herremann
c/o Sandviks AS
Postboks 366, Forus
4068 Stavanger

SANDVIKS AS Org.nr. 918 793 569

Ansatte

Eli Aleksandersen
Daglig leder
Mobil: 47011809
eli.aleksandersen@sandviks.com

Aleksandra Dudek
Designer og markedsfører
Mobil: 98663923
aleksandra@lilleba.no

Meld deg på vårt nyhetsbrev